torsdag, september 27, 2007

Verdens bedste netværksgruppe - The world's best house group

I tirsdags holdt min netværksgruppe fra kirken afskedshyggeaften for mig, og jeg var ganske overvældet. De havde lavet lagkager og pyntet op. De holdt hver og en taler for mig. De havde lavet en bibelquiz til mig (som faktisk lige er min form for underholdning). De bad for mig og stillede mange spørgsmål om min fremtid i Schweiz. Og så havde de købt den mest fantastiske gave til mig. Lige noget, jeg ønskede mig uden at have sagt det til nogen: Et års abonnement på et dansk dameblad (og andre ting).

Jeg kommer til at savne jer alle sammen i netværksgruppen! Vores fællesskab har været ustyrlig ærligt og kærligt. Vi har altid delt virkelig dybe ting med hinanden og set mange vilde bønnesvar i årenes løb. TAK! Og tak fordi I har lovet, at jeg fortsat kan dele bønneemner med jer! Det vil jeg helt sikkert benytte mig af!

Tuesday night my house group from church had made a farewell night for me and I was really overwhelmed. They had made special Danish cakes for me and decorated the house. Each and everyone of them had a little speach for me. They had made a Bible quiz for me (just my sense of entertainment, actually). They prayed for me and asked tons of questions about my future. And then they had bought the most wonderful gift: A years subscription on a nice Danish magazine for women plus some other things. This was actually a really desire I had had but had not shared with anyone.

I will really miss you all! Our fellowship has been extremely honest and caring. We have always shared really deep stuff with each other and have seen many amazing answers to prayers throughout the years. THANKS! And also thanks that you have said I can continue to send you prayer requests. I will most definately use that opportunity.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

he....he........ jeg havde faktisk overvejet et års abonnement på et dansk dameblad til dig - men tænkte, at det var der nok nogle andre der gav dig. Og det var der så :-)) Cool.

Clara.