mandag, september 17, 2007

Et godt grin - sooo funny

Har lige haft mig et rigtig godt grin. Jeg var ved at rydde op i nogle papirer (den står på sortering af hele mit liv i disse dage...) og faldt over et papir med overskriften: "Hvad jeg forventer mig af 1989/hele livet". Det var nu meget interessant læsning og godt at se, at jeg åbenbart har opnået faktisk næsten alle mine teenagedrømme. Og så stod der så pludselig: "Min helt store drøm er at komme til Schweiz og være med i en kristen dramagruppe." OK, man må le (eller græde). Måske kan jeg lokke nogle af mine fremtidige kolleger med på et eller andet, så også denne drøm kan blive opfyldt...

Have just had such a funny moment. I was sorting some papers (it seems like my whole life is sorting these days) and I found a paper saying, 'My expectations for 1989/the rest of my life'. With interest I started reading and it was good to see that I have accomplished most of my teenage dreams. But then suddenly towards the end of the paper I had written, 'My uttermost dream is to go to Switzerland and do Christian dramatising'. Well, well, well. Is any of my future colleagues reading this?? And do you have a suggestion so that I/we can accomplish this old dream of mine???

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ha ha. det er så sjovt at finde den slags - dem har jeg godt nok også skrevet et par stykker af. Glæder mig til at se billederne fra din nye dramagruppe