søndag, september 23, 2007

En buket blomster - A bouquet of flowers


Igår fik jeg et opkald fra et børneklubbarn: "Mig og mine søstre kan ikke komme til din afskedsfest for børneklubben og B'Tweens, og det er vi ret kede af." Åh ja, så var gode råd dyre. Det endte med at vi mødtes og spiste frokostpizza idag.

Og Mette, Mie og Majbrit dukkede op med en buket blomster, som de SELV havde betalt. Jeg er vist aldrig blevet så rørt over blomster før!

Mie fortalte mig, at hun har en masse billeder af os hængende derhjemme på væggen, og Mette fortalte, at hun har sat et billede af mig i sin medaljon, som hun har om halsen. Jeg var ganske overvældet (er det stadig) og havde mest af alt lyst til at blive i Danmark efter de beskeder.

Men afsted må jeg, så min bøn er, at der må være nogle andre kristne, som børnene i Humlebæk må kunne sætte i deres medaljon.

Yesterday I got a call from a Good News Club child, 'My sisters and I can't come to your farewell party for the Good News Club and Junior Youth Challenge and we are quite sad about that!'
Well, well well, we had to do something about that so today we met for pizza.
Mette, Mie and Majbrit showed up with a bouquet of flowers that they had paid for THEMSELVES. I think I have never been so toughted by flowers before.
Mie told me that she has a bunch of pictures of us on her wall and Mette told me that she has put a picture of me in her locket that she wears around the neck. I was really overwhelmed by that (still am...) and just wanted to stay in Denmark for ever.
But I have to go, so my prayer is that there will be some other Christians in the town of Humlebæk that the children can put in their locket.

Ingen kommentarer: