søndag, september 23, 2007

Udsendelse - Comissioning Service


Nå, men oven på den oplevelse (se sidste blogspot) var alt, hvad jeg havde lyst til resten af dagen at tale om Danmarks børn og deres behov. I stedet var det blevet tid til at tale om Europas børn, børnemedarbejdere og om mig selv! Det var min sidste gudstjeneste i København, hvor jeg skulle fortælle lidt om min fremtid i kirken og blive bedt for, førend jeg drager fra gårde.

Tak til København Vineyard og folk fra Evangelisk Børnemission. Det var en dejlig dag med en masse farvel'ler!


Well, after that experience (check out the previous blogspot) all I wanted to do for the rest of the day was to talk about the needs of the children of Denmark. But instead it was time to talk about the children of Europe, the children's workers of Europe and about me! It was time for my comissioning service in my church where they officially sent me out and prayed for me before the big road trip on Satuday!

Thanks to everyone for making this day special to me!

Ingen kommentarer: