fredag, september 21, 2007

Et andet besøg til Schweiz - Another visit to Switzerland


I den mere vemodige boldgade (check sidste blogspot), så har jeg også et brev fra min mors sidste besøg i Schweiz. Hun skriver i 1996:

"Når man sidder og kigger på alle de forskellige, også vores lærere som er fra Irland, så priser man Gud for, at han har kaldet unge og ældre til at rejse forskellige steder hen og tjene ham.
Og så tænker jeg på mine egne børn, at de måske en dag er til velsignelse et eller andet mystisk sted, hvor andre mennesker kan følge med i deres oplevelser! Det er jo både underligt og dejligt at tænke på. Men jeg bliver alligevel ved med at bede for, at I alle må blive brugt i Herrens tjeneste. ... Jeg håber I en dag kommer herned. Men det ved kun Gud."

On the more melancholic note (check my last blogspot), I also have a letter from my mum's last visit to Switzerland. In 1996 she is writting me:

'When I sit and look at all these different people, including our teachers from Ireland, I praise God for calling young and older people to travel to different places and serve Him. And then I think about my own children, that maybe one day they will be a blessing and travel to some strange place and other people will read about their experiences! It is both weird and wonderful to think about. But I keep on praying that you all will be used in the Lord's service. ... I hope you will come to Kilchzimmer one day. But that is something only God knows about.'

Ingen kommentarer: