torsdag, september 06, 2007

Opdatering på flytteforvirring - Update on the moving situation

Alt i orden med arbejdstilladelse o. lign.
Min bror Jacob og jeg kører til Schweiz 29-30/9.
Der er stadig ikke nogen afklaring med bibelskole, men måske en lysning i horisonten.
Mangler en kassevogn til at køre alle mine ting derned.
Og så har jeg ryddet mit loft igår og idag. Jeg kan undres over, hvor meget skrammel, man får samlet sammen på seks år.

Everything is settled regarding work permit and the like.
My brother Jacob and I will drive to Switzerland 29.-30. of September.
There is still no solution regarding Bible School but maybe a brigtening in the horisont.
Need a big van to drive the stuff and myself down in.
And then I have cleared my attic yesterday and today. Can't get over how much uneccesary stuff it it possible to get in 6 years.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Welcome back to Kilchzimmer Dorthe:)we are going back in the coming saturday,just before you came.we'll miss you!

Cathy

Dorthe sagde ...

Thanks! And what a shame. It would have been fun seeing you all again!