tirsdag, oktober 03, 2006

Første dag på kontoret - Back in business

I dag var så første dag tilbage på kontoret.
Efter konferencen sidste weekend var jeg nemlig nødt til at tage den med ro et par dage, men det havde både jeg og min læge også regnet med.
På lørdag rejser jeg to uger til Schweiz for at undervise på EB's ledertræningsskole, og derfra rejser jeg videre til Norge for at undervise på en discipeltræningsskole under UMO (Ungdom med Opgave) for børnemedarbejdere.
Så.. Ja. Der var nok at se til i dag på kontoret.

Today was first day back at the office. After the conference last week I needed some days rest but that was expected by both my doctor and myself.
This Saturday I travel to Switzerland to teach at our European Leadership Training Institute for two weeks. After that I go to Norway for two weeks to teach some children's workers at one of YWAM's Dicipelship Training Schools.
So... yeahh. lots to do at the office today.

Ingen kommentarer: