søndag, oktober 29, 2006

Fødselsdag - Birthday

Igår var det min fødselsdag, og det var lidt mærkeligt at fejre den i et andet land, hvor man ikke kender så mange. Men jeg fik heldigvis masser af SMS'er, mails og endda tre breve med posten.
Om aftenen var jeg ude og spise med mine to fantastiske venner Chris og Per. Her sidder de og planlægger min 55 års fødselsdag i 2027 (længere rakte deres elektroniske kalendre ikke). I er hermed alle inviteret til kl 18. Sted vil blive oplyst senere.



Yesterday it was my birthday and it was a bit strange to celebrate it in another country where I don't know very many people. But fortunately I got a lot of messages on my cell phone, mails and even three real letters.
In the evening I went out to dine with my two fantastic friends Chris and Per. Here they are sitting and planning my 55 years birthday in 2027 (that is as long as their electronic diarys could plan). So all of you are hereby invited for 6 p.m. The place will be announced at a later date.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen så vil jeg da straks sætte kryds i kalenderen :-) på den anden side - nu hvor jeg hverken sendte dig sms, mail eller brev i anledning af din fødselsdag er det jo slet ikke sikkert, jeg er inviteret :-(

Forsinket tillykke herfra!!

Clara.

Dorthe sagde ...

Det har du de næste 21 år til at råde bod på ;-) Så mon ikke vi finder en plads til dig også...

Anonym sagde ...

Hej Dorthe

Var lige hjemme ved min far i dag, og så du havde en blog.

Er så lige kommet hjem igen, og kigger lige.

Kan se du havde fødselsdag her i lørdags og et stort tillykke med det.

Nå men dejligt at læse om alt det du gør, glæder mig virkeligt.

En god ting fra mig til dig må være. "Alt hvad du gør - gør det for Herren"

Med venlig hilsen

Ivan - Odense

Dorthe sagde ...

Hej Ivan
Hyggeligt at høre fra dig og tak for hilsenen!
Hils familien!
Dorthe