lørdag, oktober 07, 2006

Kilchzimmer

Så er jeg ankommet til Schweiz og glæder mig til at starte undervisningen på mandag. Der er kun 12 elever i den engelske klasse denne gang (og 17 i den tyske), så det bliver jo sådan lidt hyggeligt. De kommer fra Makedonien, Albanien, Nordirland, Canada, Malaysia, Bulgarien, Bosnien, Færøerne og Letland. Spændende! Bed gerne for disse elever, at de må få optimalt udbytte af deres ophold her. Og bed gerne for mig, at jeg må kunne give dem noget godt i min undervisning.
Billedet er taget af min veninde Hilde sidste år, da hun var hernede på Kilchzimmer.

Have arrived in Schwitzerland today and am looking forward to start teaching on monday. There are 12 students in the English class this time (and 17 in the German). They are from Macedonia, Albania, N.Ireland, Canada, Malaysia, Bulgaria, Bosnia, Faroe Islands and Latvia. Exciting! Please pray that these students will benefit a lot from their stay here. And also please pray for me that I will be able to give them something good through my teaching.
The picture was taken by my friend Hilde last year when she was at Kilchzimmer.

2 kommentarer:

Buholo Johansen sagde ...

Hey Dorte

Flot nyt layout :-)

Og hvor er du heldig du får lov til at være der i de flotte omgivelser.

Hyg dig
Knus

Anonym sagde ...

I love autumn too at Kilchzimmer.