torsdag, oktober 05, 2006

Er du voksen? - Are you a grown up?

Det er ikke så tit, at jeg får det spørgsmål længere...
Men idag fik jeg det fra en lille pige. Jeg kan nu egentlig godt forstå hendes undren, for jeg var inviteret til 6 års pigefødselsdag som eneste voksne ud over forældrene.
Nu tror du måske, at der er noget helt særligt over mig, siden jeg kan få sådan en vigtig invitation, men jeg må bryde sammen og tilstå, at det eneste særlige ved mig i denne sammenhæng er, at jeg kan lave et par forskellige ballondyr. Jeg tror, at pigerne morede sig, og det gjorde jeg egentlig også.

Well, it is not that often, that I get this question any more.
But today I got it from a little girl. I do understand her wondering, though, since I was the only adult (except the parents) invited for a birthday party for 6 years old girls. Now you might wonder what's so special about me to get such an invitation but I have to admit that the only thing that gave me this invitation is my limited skills in making balloon animals. I think the girls had fun and so did I.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej!

Synes at du får alt for få kommentarer og henvendelser; når man tager det arbejde du udfører i betragtning. Jeg tror at mange smugkigger. Det gør jeg ofte; men i dag synes jeg at en lille hilsen og påskønnelse vil være på sin plads. Ønsker dig Guds velsignelse fortsat over arbejdet og håber at glæden ved at betjene børn med det bedste de kan få vil være dig rigelig til del.

Kærligst Oskar Grove (Den glade mand)

Dorthe sagde ...

Tak for det! Altid dejligt med en opmuntring.