torsdag, september 28, 2006

Ussedusse - Ooops

Fik den idé, at jeg hellere lige måtte checke med forsikringsselskabet, at det er OK, at jeg rejser til Schweiz i næste uge, når jeg er nyligt opereret. Og.. øhh. Det ville det normalt ikke være, men de ville gerne kigge en ekstra gang på min journal, da jeg jo er færdigbehandlet. Så, hvis du har en ekstra bøn, så må du meget gerne bede om, at jeg får tilladelse til at rejse. Ellers sætter jeg jo virkelig mine kolleger i Europa i en kattepine. På forhånd tak.
Næste dag: Så er forsikringen i orden. Py-ha!

Got the idea that I'd better check with my insurance compagny if it is allright to travel so shortly after my operation. And...ehh... Normally they say that it is not OK but they said they would take a closer look at my medical journal. So if you have a spare prayer - please pray that they will grant me the permission to go. Otherwise I will put my European colleagues in big trouble. Thanks!
Next day: Now the insurance compagny has permitted me to go. Greeeeat!

Ingen kommentarer: