torsdag, august 31, 2006

Frida

Har tænkt og bedt for Frida (navnet er ændret) siden Teens To Children i starten af august.
Vi mødte Frida og hendes mormor på stranden i Humlebæk.
"SKAL man høre om Gud for prøve jeres aktiviteter?" spurgte mormoderen, og selvfølgelig skulle man ikke det.

Frida prøvede aktiviteterne, mens jeg stod i måske 20 minutter og snakkede med mormoderen om Kristendommen, børnebørn og meget mere. Vi var enige om børnebørn og meget mere, men omkring Kristendommen var vi nok ikke så enige...

Og siden da har jeg ikke kunnet glemme Frida - eller hendes mormor. Jeg vil sådan ønske, at Frida kunne begynde i min børneklub. At hun kan få lov til at høre om Gud. At hun kan få mulighed for at fortælle sin mormor om Gud - sådan som han virkelig er. Måske vil du som læser denne blogpost bede en lille bøn for Frida lige nu?

1 kommentar:

HildeJoy sagde ...

Jeg har akkurat bedt for "Frida". Det er så bra når Gud legger enkeltpersoner på hjertene våre. :o)