lørdag, august 26, 2006

Kedelige venner og kedeligt TV søges

Ja, se et af problemerne ved at have fået skåret maven op (og syet sammen igen...) er, at man ikke må hoste nyse eller grine ("le" til min norske læserskare). Og så er gode råd jo dyre, når Martin og fætter Karsten kommer på besøg samtidig. Eller Anna kommer på besøg i det hele taget ;-) Så derfor vil jeg hermed invitere eventuelle kedelige venner på besøg. Dybsindige og eftertænksomme venner kan også bruges. Eller venner med store problemer. VELKOMMEN til mit sygeleje.

Og med hensyn til TV, så må jeg virkelig være opmærksom overfor de fantastiske sitcom's, som jeg elsker. Men her har jeg allerede udtænkt løsningen: DR 2!!!!
Se bare denne lørdags program:
12:45 Reform af den offentlige sektor (4:14)
13:15 Demokrati i det sydlige Afrika (4:4)
13:45 Materiens mysterier (4:8)
Osv. Osv. Ikke meget at le af der!

Nå, men spøg tilside: Her går det fremad dag for dag. Ligger selvfølgelig mest i sengen men er også oppe og forsøger hver dag at fange en kort solstråle til mit blege ansigt.

5 kommentarer:

HildeJoy sagde ...

Morsomt skrevet... men kjedelig å ikke få lov ti å le, da! Å le er jo det gøyeste som finnes... Men bra operasjonen gikk bra, ihvertfall! Så får du spare de verste latteranfallene til slutten av september.. ;o)

Anonym sagde ...

Nejjjj, hvor ærgeligt!!! Nu havde jeg lige tænkt mig at komme på besøg i næste uge. Men eftersom jeg hverken er kedelig eller dybsindig...... tjaaa..... så ved jeg ikke rigtig. Måske kan jeg grave et par problemer frem ;-)
Clara.

Dorthe sagde ...

Ja, Clara. Jeg har også gået og været urolig for dit besøg ;-) Men nu er jeg ved at lære mig en teknik, hvor jeg kan grine fra midten af lungerne, så mon ikke det går alligevel...

Buholo Johansen sagde ...

Dorthe pige

Der er noget riv ruskende galt her.
Du er den mest alvorlige af os to. Jeg er den vilde fjollede grin-af-alting her. Men prøv lige og se forskellen på vore blogs. Stort HAHAHAHA.
Min analyse lyder, vi bruger vores blogs til vores skygge-selv, eller noget i den psyko-retning. Altså,jeg trækker et alvorigt emne ind, hvor du er lige modsat. Du folder dig ud, som en anden stand-up komiker (endda med opskåret mave), det sørme flot og sjovt.
Nå smukke ses i morgen. Forsigtigt og jammer kedeligt knus.

Dorthe sagde ...

Ja... Det er jo ikke sikkert, at den, der ler højest ler bedst. Hæ hæ.