onsdag, august 23, 2006

Let om hjertet, ondt i maven

Så er jeg tilbage efter operation og føler mig så priviligeret. Alt er gået godt, og nu skal jeg bare rekonvalescere af i en måned. Tænk, der er så mange, der har fortalt mig, at de har bedt for mig. Det føles lidt overvældende. Folk så langvejsfra som Norge, Sverige, Irland, Armenien, ja selv Sønderjylland ;-)
Har vældig ondt i maven, da jeg ikke må få så meget smertestillende pga den mavekatar, som jeg havde i juli/august.
Men hvad betyder det, når alt er godt?? Har virkelig oplevet Gud på mange helt specielle måder den sidste måned. Det vil jeg nok aldrig glemme.
Nu må jeg slukke computeren.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Dorthe
Gud velsigne og bevare dig!
Fantastisk at operationen gik godt!
Og hvor tar du det bare sejt!
Og hvor er det dog et dejligt blog - eller hedder det en? -en blog, et blog, alle de blogs.. Du skriver jo bare vanvittigt hjerteligt, og du er altid så optimistisk. Dig kan man virkelig lære meget af! - Og tak også for sidst med Leas goodbye party. snøft. Vi må stå sammen mens hun er væk. :o) God bedring fortsat! Knus Dina.

Anonym sagde ...

Det var da dejligt, at det gik fint med operationen. Ved ikke, hvorfor de var Guds vilje, at du fik mavekatar, men bestod du prøvelsen.

Måske har du været stresset. Ifølge http://www.sundhedslex.dk/mavekatar-aarsager.htm kan stress være årsagen til mavekatar. Heldigvis har du lært at håndtere din stress fint nu, eftersom du slap af med mavekataren.

Jeg tror personligt, at Gud har en mening med alting, men vi kan ikke altid se den.