tirsdag, oktober 30, 2007

Opdatering - Update

Huha. Tiden flyver jo afsted og jeg har slet ikke fået opdateret min blog. Sidste uge bare strøj forbi ørerne. Jeg fik undervist en masse, og det er et rigtig dejligt hold kursister, vi har, så det var nemt og hyggeligt. I denne uge skal jeg også undervise en lille smule. Vi havde også et par praktiske prøver i det, kursisterne havde lært.

Derudover havde jeg fødselsdag i søndags, og det blev en rigtig hyggelig dag. Suzanne havde lavet dejlig morgenmad til Silvia og jeg, og hele dagen fik jeg kort og små pakker fra folk. Om aftenen havde jeg inviteret kursister, lærere og andet godtfolk på hygge i vores Fellowshiproom. Og så var der jo også en masse SMS'er, mails og telefonopkald hjemmefra. Så nu mangler jeg kun gaven fra min familie. Den er strandet et sted i enten det danske eller schweiziske postvæsen og udfordrer dagligt min tålmodighed. (Man kan sende folk til månen, men at få en pakke leveret til tiden er åbenbart ikke lige så nemt.) Men da den ikke var nået frem lørdag, bestemte jeg mig for at købe gaver til mig selv, da vi var ude og handle ind. Hehe!


Kursister diskuterer forskellige problemer i forhold til at holde god ro og orden i Børneklubben.
Students discussing how to solve behaviour problems in the Good News Club.

De arbejder hårdt.

They are working so hard!

Fødselsdag i Fellowship Room

Birthday in the Fellowship Room

Wow - how fast time is flying and I haven't updated my blog for a week. Shame on me! But last week just seemed to pass by with an extreem speed.

It was a joy teaching our English class. They are a wonderful bunch of people so I really enjoyed that. This week I'll teach a little more. We also had some practical tests where the students were showing us what they have learned so far.


Beside that I had my birthday on Sunday and I had a really good day. Suzanne had made a wonderful breakfast for Silvia and I. Thanks! And all day long I received cards and small gifts from people. How nice! In the evenings I had invited students, teachers and anyone else around for a cup of tea (etc.) in our Fellowship Room. And then off course there were all the SMS'ses, mails and phone calls from home. So now I am only lacking the birthday gift from home. It has somehow stranded with the post somewhere between Denmark and Switzerland. (They can send people to the moon but they can not make sure I get my gift in time!) It has been a daily challenge on my patience ;-) But anyway, when I realized the delay on Saturday I went out and bought myself some presents. Hehe.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe

Et stort 5 tal - nej et STORT TILLYKKE med fødselsdagen.

Håber du havde en fantastisk dag, i dine nye spændende omgivelser