onsdag, oktober 03, 2007

Indflytning - Moving in

Da vi ankom til Kilchzimmer stod hjælpsomme hænder klar til at tømme varevognen.
Arriving at Kilchzimmer helping hands were ready to unload the van.


Selvom min sofa forårsagede nogle hovedbrud.
Although my sofa caused some logistic problems.


Vi endte med at skille den ad, og jeg føler mig meget sikker, når jeg sidder på den nu, for der var fem mænd om at samle den igen. Eller... hvad de nu lavede.
We ended up taking it apart but I feel very safe sitting on it now since five men were assembling it again. Or inspecting it.

De næste to dage havde Jacob og jeg travlt med at samle møbler, tage i IKEA, rydde op og finder pladser til alle ting.
The next two days Jacob and I were busy assembling furnitures, going to IKEA, tidying things and finding places to store everything.


Og jeg føler mig rigtig godt tilpas med resultatet. Nu har jeg et hjem igen. Tak Jacob, du er en fantastisk bror!!!!
And I am really happy with the result. Thanks Jacob! You're an excellent brother!!!!

Så Suzanne (min nye bofælle), Jacob og jeg fejrede indflytningen med god stil igår aftes.
So Suzanne (my new flatmate), Jacob and I celebrated the move yesterday.

2 kommentarer:

Solvej sagde ...

Tak for din flyttemeddelelse som ledte mig til din vidunderlige blog.... her vil jeg prøve at følge med, for ellers får jeg nok ikke skrevet så meget, men du er da velkommen til at surfe forbi min blog også, så du kan se hvad der sker i Roskilde Vineyard.

Synes det er stærkt hvad Gud har gang i i dit liv og fældede s'mænd en lille tåre af bevægelse over din mors bøn fra 1996...

Dorthe sagde ...

Hey Solvej
Hvor hyggeligt at høre fra dig!!! Og at få kigget på din blog også! Den må jeg vist også hellere kigge forbi jævnligt!
Stort knus
Dorthe