tirsdag, oktober 16, 2007

God start - Good beginning

Så jeg fik fældet et par tårer (eller mange) for børnene i Humlebæk og lagt dem i Guds hænder - verdens bedste sted. Og så var det tid til at undervise. Og det gav jo god mening at dele sine visioner og byrde for børneklubber i børnenes nærmiljø efter sådan en tudetur.

Jeg har hygget mig med at undervise, men nu må jeg løbe, for jeg må op til vores hyggestue og spille Ligretto med kollegaer og kursister.

So I shed some tears (or a whole bunch actually) for the children of Humlebæk and then I left them in the hands of God - the best place in the world. And then it was time to teach. And it really made sense to share my vision and joy for the Good News Club ministry after such an amount of tears.

I have enjoyed teaching these past two days, but now I gotta run to play Ligretto with colleagues and students in the Fellowship room...

Ingen kommentarer: