mandag, oktober 15, 2007

Hjertesmerte - Aching heart

Om to timer vælter kursisterne ind til min undervisning, som starter med en "live" demonstration af en børneklub. Og her sidder jeg og tænker på børnene i Humlebæk. Jeg kan ikke fatte, at jeg er 1345 kilometre væk fra dem. Jeg har bare lyst til at græde. Igår fik jeg en SMS fra en af pigerne fra min klub. Der stod: "Ring lie". Og det gjorde jeg, og hun fortalte, at hun havde siddet og grædt over, at jeg var flyttet så langt væk.
Kære Gud. Please, please please. Send flere børnemedarbejdere til Humlebæk!!!

In two hours I will start teaching the English class here at Kilchzimmer about Good News Clubs. We will begin with a 'live' club so that they will get aquainted with the whole idea of Good News Clubs. But here I am and all I can think about is 'my' children from Humlebæk in Denmark. I can't believe I am 1345 kilometres away from them. I simply just want to cry! Yesterday I got a text message on my phone from one of them saying, 'please call', and so I did. And this wonderful girl told me how she had been crying over the fact that I was so far away.
Dear God, please, please, please send more children workers to Humlebæk!!!!

Ingen kommentarer: