søndag, november 05, 2006

Lille Frøken Utålmod - Little Miss Impatience

En af dagens bedste oplevelser foregik i morges, mens dagen endnu var helt ny og smuk: Jeg var ude at løbe for første gang, siden jeg blev opereret i august.
Det var så dejligt! Uh! Endorfiner der flyder rundt i hele kroppen.
Fik mig til at tænke på min blogpost 11/9, hvor jeg bare ønskede at løbe rundt i Fælledparken og hoppe op og ned og råbe: "Jeg er rask, jeg er rask!" Men det kunne jeg ikke dengang.
Men nu kan jeg! (Valgte dog at undlade råberiet, da det stadig var tidlig lørdag morgen.)
"Den, der venter, venter på noget godt." Du klarede det, Lille Frøken Utålmod!



One of todays best experiences was definately this morning when the day was still bright and new. I was out running for the first time since my operation in August. It was soo good! Made me think of my blogpost at 11/9 (which was only in Danish and called 'Little Miss Impatience - my childhood nick name). Here I wanted to run around in my neighbourhood park and jumping up and down shouting, 'I am healed, I am healed!' Well, back then it was not possible, but today it was. However, I left out the shouting part since it was early Saturday morning.
"Those who wait, wait for something good", we say in Danish. You made it, Little Miss Impatience!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super meget tillykke med løbeturen. Du ser så glad og frisk ud at det smitter helt her ud igennem skærmen. Men hvem har taget billedet ?!?!?

Dorthe sagde ...

Godt spørgsmål. Men svaret vil jeg lade svæve i efterårsvinden.

Anonym sagde ...

ja, det tænkte jeg jo nok :-))

Anonym sagde ...

Hej Dorthe

Hvor ser du bare cool og smart ud
i de løbebukser.. HE HE

Nåh men kan kun give dig ret i det er fedt at løbe sådan en morgen..

Løber selv langs kanalen i Odense

Ivan