torsdag, november 16, 2006

EBU - TCE

I morgen starter min kollega Hanne og jeg et EBU-kursus i Kolding. Det løber over fire fredag-lørdage. EBU står for Effektiv BørneUndervisning, og er et kursus-koncept, som kører rundt omkring i den store vide verden. På dette kursus får man virkelig nogle gode redskaber til at undervise børn.
Hele denne uge (og i ugerne op til) har Nille (EB's kontormedarbejder) og jeg knoklet for at revidere EBU-manualen, så lige nu føler jeg mig lidt meget træt... Håber virkelig, at jeg kan få en plads i en stille-kupé i morgen til Kolding ;-)
Hvis du har en bøn i overskud, må du gerne bede for de 12 kursister og Hanne og jeg. Det bliver en intens weekend for både dem og os.

Tomorrow my colleague Hanne and I are beginning a TCE-course in Kolding, Jutland. It is running over four Fridays and Saturdays. TCE stands for Teaching Children Effectively and is a training concept which is running over the whole wide world. At this course you really get some useful tools for teaching children.
This week (and the previous weeks) Nille (our office worker) and I have spend a lot of time giving the TCE-manual a make-over so right now I feel pretty tired. I really hope to get a seat in the quiet part of the train tomorrow going to Kolding...
If you have a spare prayer please pray for the 12 students and Hanne and I. We are going to get an intense weekend!

Ingen kommentarer: