mandag, november 20, 2006

De er SÅ coole! - They are SO cool!

Om to uger har vi Teens To children igen. Denne gang skal vi rundt og holde "julefester" for kirkefremmede børn.
Men det er altid svært at samle teenagere til jul, så idag, da Maj og jeg skulle planlægge det sidste, kunne vi kun tælle tre tilmeldte deltagere. Jeg sendte dem derfor en SMS og sagde, at de havde fuld frihed til at melde fra. Her er, hvad de svarede:
Maia: Jeg er altid frisk!
Rachel: Børnene forventer, at vi kommer. Jeg vil stadig gerne med.
Iris: Jeg vil gerne komme allivel!

Kan man være mere cool??!!!

Men vi kunne nu godt bruge en teenager mere, så I må meget gerne bede for, at sådan en må dukke op.

In two weeks time we meet with Teens To Children again to have some Christmas clubs.
But it is always hard to gather the teens in December so when Maj and I met to plan today we could see that only three teenagers had signed up. So we send them a SMS saying that it was OK if they wanted to quit this time.
Here is how they answered:
Maia: I am always ready!
Rachel: The children are expecting to meet us. I still want to go.
Iris: I still want to go!

Is it possible to be more cool than that!!??

But we would still really like to have one more teenager along with us so please pray for that.

2 kommentarer:

Chris sagde ...

så sant så sant! her alt bra. jeg preka på søndag - om sølv sida!!

;-)
Chris

Dorthe sagde ...

Og DEN er vigtig!