lørdag, april 26, 2008

Skræmmende desserter - Scary desserts


Det ser ud til, at jeg har et tema kørende. I sidste uge viste jeg et forskræmt billede af mig selv som følge af en kæmpe uhyggelig schweizisk is.

I denne uge vil jeg introducere jer til "Grötterspeise mit Waldmeister Gesmack". Det fik vi på bibelskolen igår. Her er det ikke så meget størrelsen men mere farven, der er skræmmende. Mine medstuderende oplyst mig om, at denne dessert kun findes i Tyskland (tak og lov), og så var der jo ingen vej udenom.

Kan bare sige: Følg med på denne hjemmeside. I næste uge tager jeg til USA. Måske har de også skræmmende desserter der!


It seems like I have a theme going at the moment. Last week I showed you a picture of me and a frigtening big Swiss icecream.
This week I would like to introduce you to "Grötterspeise mit Waldmeister Gesmack" which I was exposed to at the Bible school in Germany yesterday. Here it is not so much the size as the colour that is frigtening. But since my fellow students enlightened me with the fact that you only get this taste in Germany, there was no way around it.
So all I can say is: Keep reading this blog. Next week I am going to US. Maybe they also have scary desserts!

3 kommentarer:

Laura sagde ...

Hej Dorthe

hope you have a good trip to the big USA. Will keep checking the blog to see what other weird and wonderful things you experience on your journey. (Love following your life through your blog.)
Love Laura

Anonym sagde ...

Og hvordan smagte så den mærkelige grønne konsistens kaldet en dessert???

:-)

/Clara.

Dorthe sagde ...

Hey Laura
Tak!

Hey Clara
Lad mig bare sige det på den måde: Ingen grund til at gentage successen...

Dorthe