torsdag, april 03, 2008

Ich bin, du bist...

OK. Hvad i al verden har jeg rodet mig ud i???
I morgen fortsætter mine bibelstudier - men denne gang i Tyskland - PÅ TYSK!!!
Kurset løber over de næste syv fredage.
Jeg synes, at det virker ekstremt skræmmende.
Øver mig på ord, jeg muligvis kunne få brug for. Hmmm....
Tja, hvis du har en lille bøn til overs, må du meget gerne bede for, at jeg må forstå alt og kunne kommunikere fint.

OK. What on earth have I gotten myself into???
Tomorrow I continue my Bible studies - but this time in Germany - IN GERMAN!!!
The course run over the next seven Fridays.
I am terrified.
Have been practising words, I might need. Hmmmm....
So well, if you have a spare prayer, I would really appriciate prayers for a good understanding of what is going on and the ability to communicate fine. Thanks.

Ingen kommentarer: