mandag, april 07, 2008

... er, sie, es ist

Torsdag aften ankom jeg til Korntal, som er en lille forstad til Stuttgart, hvor min bibelskole ligger. Det var underligt, at jeg kun var 13 minutter udenfor centrum af Stuttgart, og så alligevel var endt i en lille uskyldig by med smukke, hyggelige huse og helt forfærdelige modebutikker.

Fredag var en intensiv dag med studier fra 8 til 16. Alle var virkelig hjælpsomme overfor mig, og jeg tog hjem meget opmuntret, for selv om der bliver masser af arbejde, så er det ikke umuligt at gennemføre. Og så kom min grundbog på engelsk her i fredags (langt om længe), og det er jo også et ekstra plus.

Jeg var hjemme igen sent fredag aften, og følte mig noget karkludsagtig både lørdag og søndag.

Kurset fortsætter de næste seks fredage.

Thursday night I arrived in Korntal which is a small suburb to Stuttgart where my Bible school is situated. It was weird to only be 13 minutes away from downtown Stuttgart and yet be in a small innocent town with cosy houses and horrible fashion shops.

Friday was a very intens day with studies from 8 to 16. Everyone was really helpfull towards me and I left rather tired but encouraged because even if this is going to be really hard work then it is not impossible to do. And to add to my encouragement, our main course book which I had ordered in English, finally arrived Friday.

I was home rather late Fridy night and felt like a dishrag (Danish expression) most of Saturday and Sunday.

The course continues the next six Fridays.

Ingen kommentarer: