fredag, marts 30, 2007

"Bibelen - den kender jeg!" - 'The Bible - I know about it!'

"Bibelen - den kender jeg!" Sådan afbrød en lille pige mig, da jeg stod og talte med hendes mor idag for at invitere pigen og hendes søskende til vores påskehyggefester for kirkefremmede børn. Pigen fortalte mig herefter om hendes kristendomsundervisning.
En anden pige sagde: "Hvis det er fra Bibelen, så kender jeg det hele! For min lærer har fortalt os det... Hun er en god lærer. I dag fik vi to kopper kakao og fem stykker slik hver!"
Sikke nogle dejlige børn! Og ih hvor jeg glæder mig! Jeg håber, at de alle sammen kommer, når vi på mandag og tirsdag skal holde påskehyggefester. 7 på Sjælland og 5 på Fyn og i Jylland.
Men først skal vi have et par træningsdage sammen med de teenagere, der har meldt sig til.
Håber, at I vil bede for os, at vi må have nogle gode træningsdage og nogle totalt fede påskehyggefester, hvor mange børn må høre om Jesus og tage imod ham.

'The Bible - I know about it!'
That's how a little girl interupted me today when I was talking with her mum to invite the girl and her siblings to our Easter clubs for unchurched children. The girl continued telling me about her religious education in school.
Another girl said, 'If you are sharing from the Bible, I know it all! My teacher told me... She is a good teacher. Today she gave us two cups of cocoa each and five pieces of candy.'
Such lovely children! I am so much looking forward to the coming days. On monday and tuesday we will have 12 Easter clubs in different parts of Denmark. But first we will meet with some teens and train them to work together with us.
So I would appriciate your prayers very much! Please pray for some nice training days and some awesome days of outreach with lots of children getting to know Christ.

Ingen kommentarer: