fredag, marts 16, 2007

En hyldest - A tribute

En hyldest til de venner,
Som ikke forsøger at lave mig om
Som ikke forsøger at fikse mine problemer med hurtige gode råd
Som holder med mig
Som er til stede med mig i livets omskiftelige faser
Og bliver ved med at være der

Disse venner er årsagen til,
At jeg ændrer mig
At mine problemer finder en løsning
At jeg selv kan indse, når jeg ikke har ret
At jeg kommer videre
Men forbliver tro mod mig selv

A tribute to those friends,
Who don’t try to change me
Who don’t try to solve my problems with a quick advice
Who take my side
Who are present in the different phases of my life
Who stay present

Those friends are the reason,
That I change
That my problems get solved
That I realise when I am wrong
That I move on
But stay true to myself

Ingen kommentarer: