lørdag, maj 02, 2009

dkjfdlkfjkldhgklsd - dkjfdlkfjkldhgklsd


Det har været en rigtig dejlig afslappende forlænget weekend. Jeg har helt glemt at forberede mig på min næste test på bibelskolen på onsdag (Paulus' anden missionsrejse), men håber, at det hele går alligevel.
Her er et udsnit af, hvad jeg har lavet:
Hygge med Ute (kollega fra Tyskland)
Videoaften på storskærm med alle, der bor i huset for tiden
Morgenmad på Mövenpick (Tak, R&R)
Gåtur med Kristina
og en hel del lure i ny og næ
Og så i morgen: Kirke og koncert med Trudy
Lige hvad jeg havde brug for!!! Den rette kombination af aktivitet og afslapning.

It has been a really relaxing weekend. It has been so good that I totally forgot to prepare for our next test on Wednesday at the Bible school... (Paul's second missionary journey) Hope, everything goes fine anyway...
Here is a short review of what I have been doing:
Nice chats with Ute (a colleague from Germany)
Movie night on a big screen with everyone that is living in this house at the moment
Breakfast at Mövenpick (thanks, R&R)
Walking with Kristina
And lots of naps here and there
Tomorrow will be church time and time to go for a concert with Trudy
Just exactly what I needed this weekend. The perfect combination of activities and time to take it easy.

Ingen kommentarer: