mandag, november 19, 2007

Nationaler Tanztag


Ja men altså knapt har man sagt farvel til C & C, førend man bliver kastet ud i et nyt eventyr og denne gang endda et, som fik mig til at glemme kulturchok og hjemve i syv timer. Her i lørdags var det nemlig Nationaler Tanztag - Den Nationale Dansedag. Og på en eller anden måde fik Liz, vores eneste schweiziske kollega, lokket mig med... Og jeg fik lokket Valene med (se billedet - datter af et par kolleger). Og så blev der ellers grinet og svedt løs over Cha cha cha, jive, salsa, rock'n roll og meget mere! Og oven i hatten fik jeg lært en masse nye schweiziske ord. Jeg bliver vist nødt til at genoptage standarddans, som jeg gik til forrige vinter. Det er bare for sjovt!

And I had hardly said goodbuy to C & C before I was thrown into a totally different kind of adventure. And this time it was even something that made me forget all about culture shocks and homesickness for seven hours. Because this past Saturday was the Nationaler Tanztag - National Day of Dance in Switzerland. And somehow Liz, our only pure Swiss colleague, got me to sign us up for that. And somehow I got Valene (see picture - she is the daughter of two other colleagues) interested too. And so we laughed and sweated to cha cha cha, Jive, Salsa and other styles. And on top of that I actually learned a lot of Swiss words that day. I guess I need to take up ballroom dancing again because it is simply just THE BEST!

Ingen kommentarer: