onsdag, februar 11, 2009

En lille hilsen - A wee note

Forleden fik jeg en sød og opmuntrende hilsen på Facebook. Så jeg tænkte, at jeg lige ville dele den med jer. Den er fra Claire, en kursist fra i sommer. Hun skriver:
"Hej Dorthe, tænkte lige på dig og synes, at jeg lige ville sige hej. For nylig blev jeg nemlig mindet om noget, du sagde i sommer, og det fik mig til at bede for de børn, som er stoppet med at komme i vores børneklub. Så jeg sendte dem en lille hilsen med datoerne for klubben fra nu af og til påske, og så bad jeg ellers løs! Og 3 børn, der ikke har været her siden vi holdt et sommerarrangement, kom tilbage i løbet af de sidste 2 uger:) Når vi beder, så sker der tilfældigheder :)"

The other day I got a nice note from Claire, who was a student this summer at our Leadership Course. So I thought I'd share it with you. She says,
"Hi Dorthe, was just thinking on you and thought I'd say hi. Something you said in the summer really reminded me to pray for the children that have stopped coming to our kids club. So I sent out new wee notes with the dates of the club between now and Easter and prayed lots and 3 children that haven't been since the holiday bible club in the summer came back over the last 2 weeks : ) When we pray coincidences happen : )"

Ingen kommentarer: