lørdag, oktober 25, 2008

Tiden læger alle sår - Time heals all wounds

Ja, jeg beklager frygteligt, at jeg har været sådan en dårlig blogger her på det sidste, men efter jeg kom tilbage fra DK, har jeg måttet bruge så meget energi på at nå alt det, jeg skulle nå. Jeg har arbejdet halv tid hver dag og måttet forsøge at samle en masse løse ender. Derudover har der været lægebesøg, tid til at slappe af, og så motion. Stille og roligt skal kroppen i form igen, så jeg får udforsket mit nabolag med alle de gåture.

I torsdags var jeg til slut-kontrol hos lægen og alt ser fint og godt ud, så nu er det tilbage på fuld tid fra på mandag. Dog må jeg nok tage nogle små pauser i ny og næ og lægge mig lidt. Men mon ikke det hele kommer til at hænge sammen alligevel?

Yeah, I am really sorry that I have been such a bad blogger lately but after returning from Denmark I was just trying to make ends meet and getting everything done that needed my attention: Work issues, relaxing, doctor's visits and exercise. I try to build up my body again after the operation so I really get to know my neighbourhood from all the walking.

This Thursday I went for the final check up at the doctor and everything looks fine so now it is back on full time work from Monday - or almost full time because I probably still need to rest a bit from time to time.

1 kommentar:

Laura sagde ...

hej dorthe glad to hear you are getting back on your feet again! But remember to listen to your body and rest when you need it!! It must be really beautiful down in Switzerland right now....I would love to go a walk with you!!:-) Ah well, I can dream!!

Take care my friend and we´ll talk again soon.