lørdag, oktober 25, 2008

Danmark - Denmark

Ja, altså, efter at have ligget syg et par uger i Schweiz, blev jeg bekymret for en endu værre tilstand end min post-operation-tilstand nemlig en tilstand af seriøs kedsomhed! Heldigvis fik min fantastiske veninde Anna mig overbevist om at skynde mig til Danmark og det gjorde jeg så . Selvfølgelig kunne jeg ikke suse omkring, som jeg plejer, når jeg er i DK, mæn altså hvor var det dejligt at
Blive budt velkommen med flag af det meste af min familie og især af Jonatan

Spise dansk smørrebrød og en træstamme med Kathrine og fejre det lille liv, der gror på bedste vis i hende




Stirre ud over havet og få en lille sludder med Gud Almægtig.


Og hygge og hænge med alle jer andre, jeg fik mulighed for at slappe af sammen med.

Yeah, after some weeks of recovery in Switzerland I was starting to worry for a much worse condition than my post operation condition - more precisely the condition of severe boredom! So my good friend Anna convinced me of the neccesity of going to Denmark! And so I did for 10 days! Off course I could not cruise around as much as I normally do when I am in DK but it was awesome to
Be welcomed with flags by most of my family end especially Jonatan (First picture)
Eating my favourite Danish food with Kathrine (Second picture)

Staring at the sea and having a little chat with God the Almighty (Third picture)

And just hanging and relaxing with all the rest of you people who came around to see me.

Ingen kommentarer: