onsdag, maj 07, 2008

Nye medlemmer i vores uddannelsesteam - New members of the Education Department


Siden jeg forlod Danmark er der noget (eller nogen), der har manglet i min hverdag. Og her taler vi ikke om venner, familie, rugbrød og leverposteg. Her taler vi om Molly, Viggo, Sally og de andre dukker, som jeg så ofte har haft med mig til dukkemøder. De blev efterladt i Danmark og jeg har flere gange savnet dem.

I USA mødte jeg imidlertid nogle af deres slægtninge og skyndte mig at gennemgå en del ansættelsessamtaler. Det viste sig, at de var villige til at blive proppet ned i min kuffert og blive forflyttet til Schweiz. Så herover ser I mine nye kolleger. Jeg glæder mig til at vise jer i løbet af et par måneder, hvordan de skal gøre nytte.

Since I left Denmark there is something (or someone) that has been missing in my life. And I am not talking about friends, family, Danish brown rye bread or liver pate. I am talking about Molly, Viggo, Sally and all the rest of my puppet friends who have joined me in so many children meetings. They are still serving in Denmark. I have been yarning for them several times.
However, in US I met some of their relatives and I quickly performed a bunch of job interviews and asked them to be stuffed down in my suitcase and join me in Switzerland. They all accepted and I am proud to present these new colleagues. I look forward to showing you within a few months what they will be doing here.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Congratulations! I'm looking forward to get to know them someday!
Be blessed,
Carmen