søndag, maj 25, 2008

Hvem er hvem? - Who is who?

Linda, Iris og Dorthe - men hvem er hvem?
Linda, Iris and Dorthe - but who is who?

I disse dage har vi besøg fra Rumænien/Nordirland. Det betyder blandt andet et gensyn med Linda, som leder vores undervisningsafdeling i Centraleuropa.

Hun påtog sig den tvivlsomme ære at navngive tre af mine nyligt indkøbte hånddukker efter de tre nye ledere for vores undervisningsafdelinger i Europa. Men hvem er hvem? Kig på billedet herunder, som blev taget sidste år, da vi mødte hinanden første gang og se om du give mig et kvalificeret bud på, hvem der er hvem.

Iris, Dorthe, Linda

At the moment we have visiters from Romania and Northern Ireland. This include a visit from Linda who is the Coordinator of Education in Central Europe. She took on the questionable honour of naming some of my new puppets after the three new Education Coordinators in Europe. But who is who? Check out the picture of the three of us when we first meet last year and see if you can give me a qualified quess as to who is who...

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror ihvertfall du er den rosa, men egentlig tenker jeg at dere står i samme rekkefølge på begge bildene...

Dorthe sagde ...

Godt bud, godt bud. Lad os se, om der kommer andre, inden jeg afslører sandheden.

Anonym sagde ...

Jeg siger at den stribede T-shirt er papegøjen, den anden kolega er hunden, og du er den pink guldfisk!
Så spørg' jeg bare: "Hvad har jeg vundet?" (Håber det er den gode Lindt chokolade, der er i spil...)

Anonym sagde ...

Nu har jeg prøvet at lave lidt billedanalyse. Hmm... det var ikke min stærke side i skolen - og det er vist ikke blevet bedre med alderen. Men altså - den dejlige brede glade mund og de store blå øjne på den lyserøde fisk kunne jo godt være dine. På den anden side har Linda også et dejligt bredt smil, så hun kunne måske også være fisken??

Dukken med strithåret kan IKKE være dig. Godtnok kan du have morgenhår. Men ikke SÅ meget :-)

Så er der hunden med hængeører og brune øjne. Tjaaa..... nu har I jo alle tre kasket på - men umiddelbart ser det ikke ud som om at nogle af jer har hængeører. Så måske skal hunden placeres på øjenfarven. Og den er jo straks værre - for jeg kan ikke se hverken Lindas eller Iris' øjenfarve på billedet :-(

Konklusionen må derfor være at:

Iris er Linda, Dorthe er Iris og Linda er Dorthe.

:-))

Men det er jo DET, jeg siger: billedanalyse er ikke min stærke side!!

;-)

/Clara.

Laura sagde ...

I have studied the picture and must say that I agree with the first comment here....I think that in both pictures you are standing in the same order. Iris, Dorthe, Linda...(men, hvis det ikke er rigtigt, du må bare være den lyse rød en!!!) Glæder mig til at høre svar!! Laura

Anonym sagde ...

That's what I think, too.
Carmen

Laura sagde ...

Come on Dorthe...give us the answer, I am dying to know!!!

Dorthe sagde ...

OK: Most of you did really well, I must say. Yes, the order on the picture is the same as the "real" one. It somehow puzzled us though that all of you seemed to think I was the pink fish.
Reward: A bar of Swiss chocolate for anyone of you who will personaly pick it up here ;-)

Laura sagde ...

Now wouldn´t you get a shock if we actually did that! Just turned up and asked for our chocolate. (Wish I had the time and the money, would be sooo much fun to just turn up and see you.)

Dorthe sagde ...

Yeahh, I would get a shock. But a nice shock!