tirsdag, maj 20, 2008

Eksamen - Exam

Nu tror du nok, at jeg vil skrive om min eksamen i fredags, men det var egentlig ikke meningen. Den gik fint, tror jeg.

I stedet vil jeg fortælle om en lille eksamen, jeg arrangerede i sidste uge for mine kolleger. Fem kolleger forlader os i løbet af de næste måneder, og i den anledning ville jeg teste dem og se, hvem der kunne huske flest af de 48 lande i Europa, hvor EB arbejder i øjeblikket. Nogle af de andre kolleger deltog også. Brent blev den ultimative vinder med 46 rigtige svar skarpt forfulgt at Suzanne, som havde 44½.


Now you might think that I want to write about my exam last Friday but that was actually not my intention. I think it went all right.

Instead I want to tell about a little test I made last week for my colleagues. Five of them will leave us within the next months and therefore I wanted to see which of them could remember most of the 48 countries that CEF work in in Europe. Some of the other colleagues also joined in the test. Brent turned out to be the ultimate winner with 46 correct answers. But he had Suzanne following right after with 44½.

1 kommentar:

Laura sagde ...

They all look very concentrated. Good job I didn´t have to take the test - don´t think I would have done very well. Good that you have a Swedish friend there!! Hope you enjoy your Gilmore Girls:-) Laura