lørdag, februar 09, 2008

Mine yndlingsfotos fra Norge - My favourite photos from Norway


Hvordan kom det norske flag med i dramastykket om den fortabte søn?

How on earth did the Norwegian flag end up in the skit about the prodigal son?


Alle kursisterne. All the students.


Hele Norge forvandlet til en stor skøjtebane, men har de hørt om snerydning?? Næ nej, det er da ikke nødvendigt. Spild af penge, når man bare kan lære at bevæge sig sikkert omkring alligevel.

All of Norway made into one big iceskating place and have they heard about snow removing? No no no - no need for that when you can just learn to move around with confidence anyway.


Jeg er glad for at have en ven, der kan finde på at klæde sig ud som tiger og synge fødselsdagssang til et team-medlem midt under et restaurants-besøg. Burde vi ikke have lidt flere af den slags på Kilchzimmer også?? (ville dog nok ikke gå så godt igennem på de schweiziske restauranter.)

I am so happy to have a friend who think of dressing up as a tiger to sing a birthdaysong for a team member in the middle of a dinner at a restaurant. I think we should have more of that kind of persons at Kilchzimmer too (even if it would probably not go very well down at the Swiss restaurants.)


Og her er de - de fantastiske tre: Hilde, Per og Chris,
som jeg lærte at kende for 2½ år siden på Kilchzimmer.
Jeg kan kun begræde, at vi ikke ses hver dag - og så nyde, når vi endelig er sammen.

And here they are - the fantastic three: Hilde, Per and Chris whom I got to know 2½ years ago at Kilchzimmer. I could only wish that we would meet more often - and then really enjoy when we are together!

4 kommentarer:

HildeJoy sagde ...

Var utrolig kjekt å ha deg her, Dorthe! Veldig, veldig koselig! (PS! Jeg traff deg jo allerede i desember 2005, vet du. Men vi ble jo bedre kjent på Kilzimmer.) Gleder meg til å treffes neste gang. (Håper det er ok at jeg lånte et par bilder til min blogg?!)

Anonym sagde ...

Desember 2004, mente jeg!

Anonym sagde ...

hej Dorte Pige

Dejligt at se at du hygger dig så meget, med gode gamle venner :-)

Jeg har ikke din mail add (forsvandt da min computer gik i storstrejke hulk)
Gider du sende mig en mail :-)
Knus du skønne
Buholo

Dorthe sagde ...

Hey Hilde
Ja, efterhånden et langt bekendskab. Skønt!
Glæder mig også til at ses igen!
Dorthe