søndag, januar 13, 2008

Martin & Cindy


Ja, jeg kunne som sagt skrive 1000 blogpost om juleferien, men jeg vil nøjes med denne: Min bror Martin blev gift med Cindy for 2½ år siden, og her er hvad Martin fortalte mig en aften om hans syn på ægteskabet:

"Vi er vildt forskellige, mænd og kvinder, men jeg tror, at Gud skabte os sådan. Det giver os muligheden for at udvikle os og udfordre os til at blive stærkere på de områder, hvor vi hver især er svage. Det er virkelig fedt, at jeg er nødt til at udvikle mig."

Hip hurra for Martin og Cindy! Sådan skal det være. Jeg tror, at det nærmest er det klogeste, jeg nogensinde har hørt om ægteskabet. Jeg ved, at det ikke er nemt at være gift, men med den holdning til tingene, tror jeg, at I kommer meget længere end så mange andre.

Yes, I could write a 1000 blogpost about the holiday but I'll stick to this one: My brother Martin got married 2½ year ago to Cindy and here is what Martin told me about marriage one night:

'We are really different, men and women, but I think that God created us this way. It gives us the posibility to develop and challenge ourselves to grow stronger in the areas, where each of us are weak. It's so cool to have to develop my character.'
Hurrah for Martin and Cindy! That's cool! I think this is more or less the wisest thing I have ever heard about marriage. I know it is not easy to be married but with this attitute you're probably way ahead of many others.

Ingen kommentarer: