torsdag, januar 31, 2008

Mail

Jeg skulle selvfølgelig have afsluttet min sidste blogpost med ordene: "Hvor er det fantastisk, at der nu er 17 nye undervisere, der kan undervise EBU 1 og 2 rundt omkring i Europa!" Men jeg var for træt til at tænke klart.
Igår fik jeg og de andre undervisere imidlertid en lille takkemail, og det er jo altid dejligt! En af kursisterne skrev:
"Jeg vil bare sige TAK.
Jeg havde hørt om, hvor god undervisningen er på Kilchzimmer og nu har jeg oplevet det selv. Hårdt arbejde, ja (meget), men det er det værd på alle måder.
Fællesskabet og vores morgenandagter var helt klart også højdepunkter.
Jeg føler mig helt klart meget bedre udrustet.
Tak for alt jeres fremragende undervisning, opmuntring og villighed
til at hjælpe 24 timer i døgnet."

Off course I should have ended my last blogpost with the words, 'How wonderful to know that there are now 17 new teachers who can teach TCE 1 + 2 around Europe.' But I was too tired to think straigth.

Yesterday some of us teachers got a little thank you mail which off course was a great encouragement. One of the new instructors wrote:

“I would just like to say THANK YOU!
I’d heard how good studying at Kilchzimmer would be, but now I’ve experienced it myself.
Hard work, yes, (very!) but so worthwhile in all ways.
The fellowship/ social times and devotions were also real highlights.
I definitely feel better equipped.
Thank you all for your excellent teaching, encouragement
and willingness to be accessible 24-7.”

Ingen kommentarer: