søndag, januar 13, 2008

Juleferie - Christmas holidays


Ja, jeg kunne faktisk skrive 1000 blogposts, tror jeg, om hvor dejligt det var at være hjemme i Danmark over julen, men det har jeg simpelthen ikke tid til. Men herover er det syn, der mødte mig, da jeg ankom ud i lufthavnen. Kan man ønske sig mere? Næsten hele familien forsamlet. Det var rørende. Jeg blev blev forkælet i 16 dage, fik sovet på en del forskellige sofaer, spiste en masse dejlig mad, hyggede mig, hyggede mig og hyggede mig. Nå jaa... og så genfandt jeg min humor, som på mærkværdig vis havde været forsvundet de sidste tre måneder. Det lykkedes mig at få den gennem tolden og tilbage til Schweiz, så nu ser fremtiden rimelig lys ud.

Yeahhh, I guess I could write a 1000 blogposts about how nice it was to be home for Christmas, but I don't have time. But above you see the sight that I was met with in the airport in Copenhagen. Can one ask for more? Almost the whole family gathered. It was a touching moment. I was spoiled for 16 days, got to sleep on a lot of different sofas, ate a lot of niiice food and had a greeeate time. Oh yeahh, and in Denmark I also found my humor that had been lost for the past three months... And somehow I was able to get it over the border back to Switzerland so now the future seems fairly bright for me.

Ingen kommentarer: