søndag, august 26, 2007

Så fik vi Lea tilbage! - Finally we got Lea back!


I morges brød jeg mit ferie-løfte: Ikke at sætte vækkeuret i alle mine tre ugers ferie. Men som sagt: I morges MÅTTE jeg bare bryde det, for min gode veninde Lea skulle lande i lufthavnen efter et år i Sudan som læge. Hvor er det godt at have hende tilbage i god behold! Hun lignede sig selv, men mon ikke der alligevel er noget, der er forandret efter et år i et borgerkrigshærget land?

Jeg glæder mig til at tale mere med dig, Lea og byder gerne på en brunch, så snart du er "landet" rigtigt.

This morning I broke my holiday resolution: Not to set my alarm clock for my entire 3 weeks holiday. But today I had to set it because my wonderful friend Lea was returning from Sudan and we wanted to meet her in the airport. She has spend a year there working as a doctor. How good it is to have her back in one piece. She looked like her good old self but I guess that some things have changed after being in a country that are in the middle of a civil war.

I look forward to spend more time with you again, Lea, and would love to invite you out for a brunch whenever you are ready!

Ingen kommentarer: