søndag, august 26, 2007

Fredfyldt forvirring - Peaceful confusion

Der er en del forvirrende ting i mit liv lige nu:

- Jeg skulle på bibelskole september-december men det blev aflyst, så nu må jeg tage mine bibelstudier online.
- Jeg har først arbejdstilladelse i Schweiz fra januar men har udlejet min lejlighed fra oktober.
- Jeg kan ikke finde et bibelstudie online, som giver mig det, jeg har brug for.
- Jeg har ansøgt om at komme på et kort lederkursus i Ungarn i starten af oktober, men har ikke fået svar.

Alt i alt: Temmelig meget kaos!
Vil sætte pris på jeres forbøn for, at Guds løsning må træde i værk.

There seems to be a lot of confusing things in my life at the moment:

- I should have been to Bible School in September but it was cancelled so now I have to do my Bible studies online instead.
- I only have work permit in Switzerland from January but I have rented out my apartment from October.
- I can't find an online Bible course that fits my needs.
- I have applied to a short leadership course in Hungary in October but have not got a reply.

Altogether: A lot of chaos!
I would really appriciate your prayers for God's solutions to take place!

Ingen kommentarer: