torsdag, august 16, 2007

Børnelejr - Children camp

Så er jeg vel hjemme efter lejr og er nu ved at dukke op til overfladen - "virkelig vågen"- overfladen.
Vi havde som altid en fantastisk lejr.
Vejret var strålende!
Lederteamet var helt fantastisk - jeg elsker jer!
Og børnene var bemærkelsesværdige velopdragne (ihvertfald de fleste af dem...)
Og min med-lejrchef Ida var også en rigtig god oplevelse. Det er første gang, at jeg har arbejdet sammen med en, der ligner mig selv så meget. Lidt skræmmende - for så får man jo alt, om man gerne vil have det. Det kan bestemt ikke være sundt i længden. Men for en enkelt uge var det nu skønt.
Da jeg sad og kiggede på fotos bagefter, fik jeg næsten lyst til at være 16-18 år igen og være hjælpeleder (også kun næsten). Jeg tror måske næsten, at det er dem, der har det allersjovest på lejren. Se selv billederne...


Home again after a wonderful summer camp. And now I am finally really awake again and ready to update my blog...
We had a wonderful camp!
The weather was wonderful.
The staff were fantastic - I love U!
And the children were surprisingly well behaved (welll, most of them...).
And my co-camp-director Ida and I also had a wonderful fellowship. Actually, I don't think I have ever worked with anyone so like myself before. Quite nice, I must say, because then you get everything as you like them to be. Can't be healthy for your ego in the long run but for a week it was quite nice, I must admit.
Looking at the pictures afterwards I started to envy the young teen helpers. 'Cause they seem to have had the most fun. Take a look at the pictures yourself...

Ingen kommentarer: