tirsdag, juli 18, 2006

Schweiz

Hvis I tror, at I har det varmt i Danmark, så skulle I være i Schweiz! I morgen forventer vi 33 grader. Jeg elsker varme og sol, så det er OK med mig.
Jeg elsker også at undervise, så her har jeg det jo som en fisk i vandet. I år er der 13 elever i den engelske klasse (og derudover har vi også en fransk og en polsk klasse). I sidste uge knoklede jeg virkelig hårdt, men denne uge er mere afslappende. I morgen har eleverne en mundtlig prøve i mit fag. De skal undervise om mission eller bøn til en gruppe børn (det er os voksne, der er børnene...)
Desværre har jeg noget mavekatar, som plager mig, så hvis I har en bøn til overs, må I meget gerne bede for det! Er blevet sat på streng diæt af Valerie, som leder centeret her og derudover er sygeplejerske.
I weekenden tog jeg sammen med nogle af mine kolleger på en lille bjergtur til "The Rock", hvor vi grillede og hyggede os. Billedet af Kilchzimmer er taget deroppefra.
Det andet billede er taget fra mit vindue i solnedgangen.

Ingen kommentarer: