lørdag, juli 22, 2006

Over and out

Så er undervisningen i Schweiz færdig. Det er altid sørgeligt. Jeg når lige at lære kursisterne at kende og så.... er det tid til at tage hjem. Heldigvis møder jeg jo nogle af dem i ny og næ ved forskellige anledninger. Jeg underviser et fag, der hedder "Børneklub", og det er fantastisk at få lov til at fortælle om, hvordan man kan undervise børn i en klub uge efter uge, så de virkelig får lært meget om Gud og møder hans kærlighed gennem os. En kursist fra Litaun fortalte, at hun var kommet til Schweiz rigtig modløs pga hendes børneklub, men efter at have fået mere undervisning om at have børneklub havde hun fået nyt gå-på-mod. Hun skrev til mig: "Mange tak for din glade undervisning. Den opmuntrede mig rent personligt og inspirerede mig til at fortsætte med at undervise børn. Tak."
Det er altid dejligt at få at vide, at andre kan bruge det, man giver.
Billedet herover er taget igår fredag, da tre af os lærere på Kilchzimmer flyttede undervisningen udendørs.
I øvrigt går det bedre med min mavekatar, selv om jeg stadig er på skånekost. Så tak til jer, der har bedt for mig.

Ingen kommentarer: