torsdag, juli 20, 2006

Gud har styr på alt!

Som mange af jer nok ved, skal jeg opereres i august men kender ikke datoen endnu, da jeg først skal til forundersøgelse. Imidlertid var forundersøgelsen blevet lagt midt i Teens To Children i uge 31, og det var jo meget uheldigt. Den kunne ikke rykkes, men jeg fik dog lov til at ringe, når tiden nærmede sig for at høre, om de skulle have fået et afbud i uge 30. Som sagt så gjort. Damen i tidsbestillingen svarede: "Nej..... jeg.... har.... ikke... nogle..... tider.... i.... uge.... Jo, hov, det har jeg. Kan du komme på mandag?" Ja det kan jeg! Og det betyder faktisk også, at jeg bliver opereret en uge tidligere end forventet, hvilket også er rigtig godt, fordi jeg skal være frisk hurtigst muligt for at forbedere BørneMedarbejderKonference i Odense i september med 500 deltagere. Jo, Gud har styr på alt!

Ingen kommentarer: