torsdag, juli 13, 2006

Gud ved alt!

Ja, det ved vi selvfølgelig godt, men nogle gange er det fedt, at mærke ”live”. Hver sommer er jeg i Schweiz to uger for at undervise på vores europæiske ledertræningsskole, Kilchzimmer, men i år faldt dette sammen med vores børnelejr. Jeg bad over det og følte virkelig, at jeg skulle komme alligevel. Derfor fik vi planlagt lejren sådan, at jeg kun behøvede at være med de første tre dage og bagefter kunne tage til Schweiz. Da jeg ankommer på Kilchzimmer, får jeg at vide, at en af de andre lærere er nødt til at tage til USA dagen efter, da hendes far er død, og derfor er vores timer blevet rykket rundt. Og hvis jeg ikke havde haft mulighed for at være her allerede nu, ville det have været forfærdeligt at skulle dække alle timerne med de få lærere, der er tilbage. Gud ved alt. Han har styr på det hele.

Ingen kommentarer: