onsdag, juni 09, 2010

Lidt af hvert - A little of this, a little of that


Det er længe siden, at jeg har fået skrevet på bloggen. Jeg har desværre haft en virus på balancenerven, som gjorde livet noget mere besværligt i fem uger med masser af svimmelhed. Nogle gange måtte jeg ligge ned og arbejde. Andre gange måtte jeg bare tage den helt med ro i flere dage i træk. Nu er jeg ved at være i god form igen, og det føles så vidunderligt at kunne leve livet fuldt ud igen uden at det hele sejler omkring mig.

Her i juni fortsætter vi med optagelser til vores tv-program. I mandags mødtes vi med vores børnereportere Joachim og Julie for at lave deres første optagelse.
I dag og resten af ugen har vi optagelse af endnu flere bibelhistorier. Fredag skal vi desuden lave et par musikvideoer med dukker. Yeah! Livet er sjovt!









It is a long time since I have written on the blog. I have unfortunately had a virus on the balance nerve, which made life somewhat more difficult in five weeks with lots of dizziness. Sometimes I had to lie down and work. Other times I had to just take it quite calm for several days in a row. Now I am back to more or less normal again, and it feels so wonderful to be able to live life fully again without everything flying around me.

Here in June, we continue recording for our TV program. This Monday we met with our children reporters Joachim and Julie to make their first recording.
Today and the rest of the week we have recording of more Bible stories. Friday we are also going to shoot two music videos with our puppets. Yeah! Life is fun!

Ingen kommentarer: