søndag, juni 13, 2010

Forventningens glæde - The joy of anticipation


Sidste fredag startede jeg med at glæde mig…
I løbet af weekenden glædede jeg mig.
Mandag ligeså.
Tirsdag forestillede jeg mig, hvor morsomt det ville blive.
Onsdag var der næsten ikke tid, men det lykkedes alligevel at få lidt forventning ind.
Torsdag glædede jeg mig.

Og endelig kom fredag. Hele formiddagen glædede jeg mig.
I frokostpausen glædede jeg mig.

Vi begyndte at gøre scenen klar.
Prøvede om dansetøjet passede til dukkerne.
Fandt trommerne frem.
Satte lys. Stillede kameraer klar.

Og så kom de endelig! De kære teenagere, der skulle styre dukkerne til to musikvideoer. Jeg tror simpelthen ikke, at jeg nogensinde stopper med at synes, at det er morsomt at se dukker synge ind i en mikrofon, lave dansetrin og spille guitar.

Tak kære teenagere! I var mega-dygtige og udholdende. Håber ikke, at armene gør for ondt i dag.







Last Friday I started to look forward to this
Over the weekend I had to smile in anticipation.
Monday likewise.
Tuesday I imagined how funny it would be.
Wednesday, there was almost no time, but managed nevertheless to think through my expectations.
Thursday I was looking forward again.

And finally came Friday. All morning I was anticipating with joy.
During the lunch break I had to smile.

We started to prepare the stage.
Put performance clothes on the puppet.
Found the drums.
Set lights.
Placed the cameras in the right positions.

And finally they arrived! The dear teen puppeteers who were going to make two music videos. I guess I will never stop being amused by puppets singing into a microphone, do dance moves and playing guitar.

Thank you teens! You are mega-talented and patient. Hope that your arms are not hurting too much today.

Ingen kommentarer: