mandag, marts 17, 2008

TTC eller halsbetændelse – TTC or a sore throat

Lige nu løber vores Teens To Children påskefester af stablen. Men jeg er hjemme med en grim halsbetændelse. Det lykkedes mig at deltage den første dag, og det var godt, for så fik jeg lært et par teenagere at holde bibeltekst. Men derefter måtte jeg kast håndklædet i ringen og tage hjem med høj feber. Øv øv øv.
Mandag og tirsdag tager de ud og holder påskefester for kirkefremmede børn og jeg håber stadig,a t jeg kan nå at være lidt med tirsdag, men nu må vi se, hvad lægen siger senere i dag.

At the moment we have our teen training and Easter club outreach but here I am home with an extremely sore throat. I managed to be there the first day which was good so I could teach some of teens how to have a Bible lesson but then I had to give up and go home.
Monday and Tuesday they hold Easter clubs and I still hope to go and join them tomorrow. Let’s see what the doctor says later today.

Ingen kommentarer: