mandag, maj 07, 2007

En stor dag - A big day


Jubii. Hurra. Tjuhejsasa!!

I dag færdiggjorde vi arbejdet med at udgive næste andagtshæfte til børn med andagter til to måneder. Det første udkom sidste år.

Den slags koster mange timers arbejde for både oversættere, Pernille, Mette-Marie og så os andre (Nille og jeg), der giver et lille pip i slutfasen med den sidste korrektur. Tak for jeres store arbejde. Nu er bogen sendt til lay-out, så jeg glæder mig til sommerens lejrbørn kan få godt læsestof til deres stilletid.

Tirsdag rejser jeg til Tyskland, hvor jeg skal være på konference i to uger. Næste mandag skal jeg undervise. Det må I meget gerne bede for!


Super! Fantastic! Wonderful!

Today we finished the work of the second booklet of devotions for children. The first one was published last year.

It is a very time consuming proces especially for the tranlators, Pernille, Mette-Marie and then also for Nille and myself who proofreads towards the end of the process. But now the text has been send for lay-out so I am looking forward to give these devotions to the children at camp this year.

Tuesday I go to Germany for two weeks to attend some conferences. Next Monday I am going to teach and would appriciate your prayers. Thanks!

Ingen kommentarer: