fredag, februar 16, 2007

Rod eller EBU? - Mess or TCE?


Her på billedet ser du lidt kaos i mit hjem. Normalt er jeg stor fortaler for orden. "Ordnung muss sein". Men: Jeg er ved at forberede mig på EBU-kursus (Effektiv BørneUndervisning) her i weekenden. Og denne gang skal vi arbejde en del med at fortælle bibelhistorier med indhold. Og hver gang jeg skal undervise dette emne, som strækker sig over mange timer, så forbedrer jeg og forbedrer jeg undervisningen, for at gøre den optimal for kursisterne vel vidende, at mange af dem virkelig synes, at det er svært at fortælle bibelhistorier.

Såååå - ja ... lidt kaos må man leve med i ny og næ.

Bed gerne for os her fredag og lørdag, når vi arbejder med bibelhistorierne. Næste gang skal kursisterne selv undervise en bibelhistorie.


On this picture you see some chaos in my home at the moment which is really unlike me. 'Ordnung muss sein!' But I am preparing for our TCE-course this weekend. And this time we are going to have a lot about the Bible lesson and that always seems to be a subject that can be improved since it is quit difficult for the students to feel comfortable about teaching Bible lessons themselves (which they will do next time we meet). So please pray for us this Friday and Saturday as we go through this subject.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe

Jamen jeg plejer gerne at sige.
Det er bedre at have system i rodet, end rod i systemet.

Nå men håber du får sagt nogle kloge ord i weekenden, og vil så sende en bøn eller 2 til vorherre, om at du/i må få de ord som i har brug for.

Ivan - en smule brun efter Thailand.